wtorek, 5 maja 2009

Powrót


Witam ponownie po dłuższej przerwie. Wycieczka na Krym udana w 99 procentach. Tym jednym procentem jest czas. Niestety aby zobaczyć wszystko co najważniejsze potrzebne są przynajmniej 2 tygodnie.

W tym miejscu chciałbym się podzielić z Wami kilkoma nieuporządkowanymi spostrzeżeniami:
1. Krym jest śliczny- polecam wszystkim
2. Za 500 pln można się przyzwoicie pobawić przez 9 dni
3. Jestem za zniesieniem zakazu picia alkoholu w miejscach publicznych. Przez ponad tydzień spędzony na Ukrainie nie spotkałem się z ani jednym agresywnym zachowaniem, choć tam można pić wszystko gdzie się che, co się chce i o której sie chce.
4. Nigdy nie widziałem tylu wypasionych samochodów- Lexusów, Audi, BMW, Volvo, Mercedesów klasy S itp. na tak małym obszarze przez tak krótki czas
5. Padł rekord ceny butów, jakie widziałem- ponad 3ooo hrywien (ok 1500 pln) za obrzydliwe Adidasy
6. Polak potrafi
7. Na polskich granicach nadal biorą
8. Nie wiem jak ci ludzie na Ukrainie żyją. Ceny niewiele niższe od tych w Polsce, a zarobki dużo mniejsze. Nie dziwota, że tam się tyle pije i pali skoro ceny papierosów i alkoholu są o ponad połowę niższe niż u nas. Zarabiać tu, wydawać tam...
9. Zawsze w barze miejcie ze sobą jakąś kasę. Nigdy nie wiadomo kto do Was podejdzie
10. Ukraińcy są w porządku

Obecnie jestem w trakcie trudnej aklimatyzacji. Sieka w mózgu i te sprawy. Trzeba się powoli ogarnąć, tylko nie wiadomo jak.

PS. Dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem karnetu na festiwal Audioriver w Płocku. Na ten moment lineup wygląda tak:

Ulrich Schnauss, The Whip, Telefon Tel Aviv, Gui Boratto, Richie Hawtin, James Holden, Chase & Status, Efdemin, Joris Voorn, Seba, Paradox, Mistabishi, My My, Crazy P, Rusko, Caspa, Radio Slave, Daniel Bell, The Mole, Moderat, Ewan Pearson, Catz 'N Dogz, MC Rage oraz Dirtyphonics


Jeszcze nie wiem czy w ogóle pojadę, a jeśli tak, to jak i z kim, ale nie mogłem się powstrzymać. Jeśli ktoś z okolic Krakowa wybiera sie na to wydarznie to niech da znać. Jakoś się dogadamy.


4 komentarze:

cezet pisze...

Ja jadę na Audioriver tylko że z okolic Zielonej Góry :(
Ale może na miejscu jakiegoś brona wychylimy :)

Michal Stefanow pisze...

Audioriver - obowiązkowo :)

Peace!

(moj kumpel Adam Jurkiewicz wlasnie wrocil z Krymu, czyzby Krakow byl az tak maly?)

Monika pisze...

Ile dałeś za karnet? Chciałabym jechać ze względu na Moderata głównie ale z kim, jak, gdzie... :( ciagle się zastanawiam. Pzdr

Plum pisze...

Ja również jadę (jeśli pojadę) głównie ze względu na Moderata. Karnet do 11 maja na dwa dni (7-8 sierpnia) kosztuje 40 pln. (śmiech na sali). Bilet kupisz w każdym punkcie ticketpro (np. Empiki). Namawiam do udziału :) Jak jesteś z krk to możemy się jakoś zgadać. A jak nie to ewentualnie możemy się zgadać na miejscu.
Pzdr