piątek, 29 maja 2009

Oszkaluj i opluj

O KURWA!!!!!!! Piosenka roku!!!!! Duet marzeń!!!!! Mezo i Kasia Skrzynecka stworzyli przebój na miarę naszych czasów.



Polscy "artyści" proszę, LITOŚCI!!! Nie dziwota, ze ludzie Was krytykują, jeśli nagrywacie taki chłam. Jeszce sam tekst (bo nie sposób nawijania) Meza może być (mogę się zgodzić, ze taki problem istnieje), ale obecność Kasi Skrzyneckiej i jej umiejętności wokalne wywołują śmiech i zażenowanie w jednym. W takich sytuacjach, jak ta jestem za wprowadzeniem cenzury prewencyjnej.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

kiedyś usłyszałam to w nocy w radiu, i miałam nadzieję, że to zły sen...niestety...
BTW, Książki tej którą dostałam nie mam jeszcze w swojej biblioteczce, pomyliło mi się z jej kontynuacją.
Wybacz!!!

mentalcut / mtlct / m-cut pisze...

Prawdopodobnie najśmieszniejszy i najgorszy kawałek roku. Można porównać to tylko w wypowiedziami Kaczyńskiego na temat walących konia internautów:)