piątek, 6 lutego 2009

KAMP!


Nareszcie!!! W końcu!!! Oto jest długo oczekiwana przeze mnie EPka polskiego nowofalowego zespołu KAMP! Od dawna ( ostatni byli chłopaki z The Car Is On Fire ) nikt z Polaków nie wzbudził we mnie takiej dumy i radości jak właśnie to łódzkie trio. Disco wymieszane z punkiem, gitary z syntezatorami, house z dubem. Pozytywna zabawa konwencja i brak ograniczeń, to to co ich wyróżnia na tle innych. Nie widziałem ich na żywo, ale podobno w wersji live sprawdzają się znakomicie ( patrz film ). Mam ogromna nadzieję, że sami lub z pomoca innych będą w stanie wypromować swoja markę i spełni się moje marzenie, aby usłyszeć ich w biały dzień w Trójce. O tym, że pozna ich zachodni świat jestem natomiast przekonany w 100%.



Wiadomość o wydaniu przez KAMP! EPki jest tym bardziej pozytywna, ze można ją za darmo ściągnąć ze strony nowego, polskiego net-lebelu Brennessel. Sciągajcie i dzielcie się tym jakże wspaniałym dziełem stworzonym przez Polaków.

Brak komentarzy: