piątek, 6 marca 2009

Różne wersje vol. 2


Na prezentowanej przeze mnie pierwszej EPce Air France znajduje się genialny utwór Beach Party, który od momentu jego usłyszenia nie dawał mi spokoju. Nie wiedziałem z jakiej znanej piosenki pochodzą słowa, które się w nim pojawiają. Ale już wiem. Szacun dla Jacka, który od tego momentu jest dla mnie przedstawicielem mieszkania w teleturnieju "Jaka to Melodia?".
Oczywiście słowa te pochodzą z przeboju Lisy Stansfield pt. All Around The World, który jest równie genialny jak produkcja Air France ( najlepszy jest jej seksowny kosmyk włosów na oficjalnym teledysku, którego niestety nie moge umieścić na blogu ). Sami posłuchajcie obu utworów.

Lisa Stansfield


Air France


Po wczorajszej sesji alkoholowej doświadczyłem dziś zjawiska skurczenia czasu- gdy się budziłem o 12 myślałem, że jest 9, gdy jadłem "obiad" o 14 myślałem, że jest 12, gdy szedłem na spacer o 16 myślałem, ze jest 14. Teraz jest już mniej więcej ok- wiem, ze kiedy pisze tego posta jest kilka minut po 20. Ogólnie nienawidzę tych dni gdy po przebudzeniu wiem, że połowa dnia już uciekła. Dodatkowo w te dni nie da się zrobić niczego konstruktywnego. A tu powoli trzeba się zbierać na kolejną imprezę. Dj Ruckspin w Krzysztoforach.

Brak komentarzy: