niedziela, 15 marca 2009

Kevin Yost- Small Town Underground 5


Skutkiem wczorajszej imprezy jest to, że dziś cały dzień spędziłem w łóżku i odrabiałem muzyczne zaległości. Po głębszym rozważeniu tej sytuacji stwierdzam, że jestem materiałem na dobrego i pobożnego Żyda- nie wiem czy przeszedłem dziś 300 kroków ( tylko dzień tygodnia się nie zgadza). Kiedy nastąpi koniec lenistwa???

Odrabianie zaległości polegało na przesłuchiwaniu okołominimali, które skądś się u mnie na dysku pojawiły i dzięki tym zaległościom oraz lenistwu mogę Wam polecić naprawdę kosmiczny mix Small Town Underground vol. 5 stworzony przez Amerykanina Kevina Josta. Nazwa nawiązuje to biografii tego człowieka, który pomimo pochodzenia z małej mieściny o nazwie Waynesboro potrafił zdobyć swiatową sławę jako producent i DJ.

Kawał dobrej muzyki.

Kevin Yost- Small Town Underground vol.5


Tracklista w komentarzach

A jako suplement świetny kawałek znajdujący się na pewnej kompilacji, którą zamieszczę na blogu innym razem. Teraz zmykam do "nauki".

Patrick Chardronnet - Days Like These

1 komentarz:

Plum pisze...

1. STP feat. Holly Morris "Velvet"
2. Erik Faust feat. CIN "Do Me Right"
3. Kevin Yost "Too Cool For Me"
4. Nivek Tsoy "Denied"
5. Franco Harris "Leather Lacey"
6. Kevin Yost "Alter Ego"
7. Beatkilla "All That's True"
8. Kevin Yost "This Time"
9. Big Sexy feat. CIN "Never Forget You"
10. Kevin Yost "Fool Me Once"
11. Nivek Tsoy "Kicks"
12. Erik Faust "What's Up My Man"
13. Peter Funk "Can't Get Better"
14. Kevin Yost "Get The Horns"