poniedziałek, 26 stycznia 2009

Pozycja obowiązkowa


Dziś mam zaszczyt zaproponować Wam wydawnictwo szczególne. Chodzi o mixtape Daniela Drumz'a Electric Relaxation, który moim zadaniem powinien być obecny w każdej szkole i puszczany uczniom gimnazjów na lekcjach muzyki albo wychowawczych. Ponad godzina oldschool'owego hip-hopu, funku i soulu, plus bardzo dobre nawijki Smarkiego. Wsród wykonawców m.in. Mos Def, Erkah Badu, Common, Marvin Gay czy Michael McDonald. Mnie ta płyta kojarzy się szczególnie z latem, słońcem i jazdą autobusem PKS z Krakowa do mojego rodzinnego miasta i z powrotem ( drugie wejście Smarkiego- miazga totalna ). Mogę jej słuchać kilka razy pod rząd i w ogóle mi się nie nudzi. A dodtakowo rozpiera mnie duma, ze stworzył to Polak i człwiek z Krakowa.

Tak jak w tytule- pozycja obowiązkowa. Sprawdź to!

Daniel Drumz- Electric Relaxation rapidshare

A wracając do hip-hopu i gimnazjum. Szacun chłopaki!!!

Brak komentarzy: