piątek, 24 kwietnia 2009

Co Jest Grane. No Właśnie? Odpowiedź

Prezentuje Wam odpowiedź pana z CJG. Nie wiem czy nie naruszam w ten sposób tajemnicy korespondencji, ale co tam. Pisownia oryginalna.

"Czesc, odpowiedz jest prosta i bede szczery: kalendarzykami klubowymi zawsze zajmowaly sie dwie osoby (Cortez, Dziegiec), firma zaczela ciac koszty, wtedy kalendarzyki zaczalem robic ja, a mnie sie 1) NIE CHCE, 2) NIE MAM NA TO CZASU, bo pracuje gdzie indziej i mam na glowie dwie kolumny w CJG. Poza tym jesli klub sie nie odzywa i nie wysyla informacji, a ma chu... strone www - wtedy nie ma go w CJG. Bawi mnie oburzenie gosci, ze czegos nie ma w gazecie, a sami nie potrafia tego
zamiescic w czytelny sposob na wlasnej stronie internetowej. Jesli lezy ci to na sercu, wysylaj info, chetnie je zamieszcze w CJG. pzdr"

Bez komentarza

Brak komentarzy: